Powered By Blogger

2011-05-14

Idag var det ett val, inte ett misstag.

Fan vad mjäkig man e.

           - Jag trodde du hade mer stake än så.

Sa hon till mig idag o jag täntke "Ey, känner du mig lr"?
D visade sig att jag skulle haft mer stake. Tydligen
så kände jag det åxå när jag, ganska milt för en gång
till den andra, sa peace...
                                     ... som i farväl.

Lärdomen borde bli att dom som ser lätta ut förmodligen
är d. Att deras kropps språk lixom skriker en sak,
medans munnen och ögonen säger en helt annan.

Jag känner mig dock färdig med d. Känns som att jag
varit d ett bra tag nu. Vet inte vad jag vill.

Allt blir så skruvat hela tiden. D man själv väljer visar
sig vara fel för en, mer än en gång, ändå går man tbax.
Som att man inte lär sig av sitt misstag, utan medvetet
vill "skada" sig själv igen.


Lr så är det bara för att jag är förvirrad just nu. Känner
lixom att yttre påfrestningar och faktorer som Almigthy
Ken inte kan råda över, stressar och pressar mig så
jävla mkt att man inte kan välja rätt beslut. D ligger
lixom lite i dimman, som i framtiden, d undkommer en
hur mkt man än fösöker nå d...
                                              ... så inget nytt under solen.
                    - Som ngn vis säkert skulle säga.

           Ärtor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar