Powered By Blogger

2011-05-21

Saknar en sida,

Satt och snackade m X idag o kom inte fram t något vettigt egentligen.

     - Fan ska man göra?

O ena sidan vill man fightas, o andra e man uppgiven. Undrar om d
e d som är ilska? Lr bara frustration, kanske kan d va båda.

Jag hoppas iaf att d löser sig, tror att d kommer att göra d. Lr bli
bättre om inget annat. Ska nog flytta hit o ha lite familjehäng.
Hjälpa t om inget annat. Fixa o styra lite soft shit.

               - Kanske växa som mest.

Träffade B idag åxå. Alltid lika kul att c henne, miljöskadad som
man är vet man att d inte funkar. Drar sig alltid dit ändå. Vill
nog uppleva smärtan. Känner inget m någon annan vilket gör
d lika bra att känna smärta m en... lr?

  - Lite masochistisk är man nog ändå. Känslomasochist.

Så sinnessjukt. Tänkte mkt på d hela idag, snackade m
människor åxå m erfarenheter. Roligt att mer lr mindre
alla sakerna stämde in, plus "visionen" jag hade om
samtalet jag skulle få från en polare. Fick d. Från polaren
jag förutspått skulle ringa.

                - Lärde mig ngt. Brinn!

            Fhrejd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar